Veebilehe fookus

Mis on veebilehe fookus?

 

Müügile suunatud veebilehe koostamisel tuleb lähtuda internetiturunduse reeglitest, aga mitte sellest, millised pisidetailid või vidinad kellegile meeldivad. Nende reeglite eiramine tähendab klientide kaotust, kuna veebilehe puuduste tõttu otsivad potentsiaalsed kliendid teisi veebilehti.

 

Külastajate jaoks peab veebileht olema selge ja kasutajasõbralik, temale peab kohe olema selge kolm asja:

 

kus ma olen
√ mida ma siit saan
√ miks ma peaksin just siit ostma

 

Fookus ehk peamine, mida sellele lehel pakutakse peab olema väga selge ja kõik teised elemendid peavad seda toetama.

Kuna enamus külastajaid maabub enamasti avalehel, siis just avalehele tuleks kõige suuremat tähelepanu pöörata. Avalehe pilt võib ju ilus olla, aga avalehelt peab aru saama, mida siin pakutakse. 

Avalehel peab olema sisuline pealkiri. Pealkirjast peab mõtte välja lugema, vaadake kasvõi ajalehtede artiklite pealkirju – lugeja otsustab kas lugeda või mitte eelkõige pealkirja järgi. Avalehe kõnetamine ei tohi olla nõrk.

Avalehel peab olema välja toodud unikaalsus – miks ma peaksin teenuseid just siit tahtma osta.

Avalehel peaks olema selge üleskutse tegevusele – selleks võib olla kas helistamine, e-maili saatmine, millegi tellimine või aja broneerimine, vastav nupp peaks asetsema hästi nähtaval kohal. Külastajaid tuleb suunata ka kõikidel teistel lehekülgedel.

 

Kõiki neid elemente tuleb kogu aeg ja pidevalt testida – teha kaks sarnast lehte näiteks erinevate pealkirjadega, seada lehele eesmärgid (näiteks külastaja minek mingile konkreetsele lehele, meili saatmine, uudiskirjaga ühinemine, jne) ja seejärel mõõta külastajate käitumist ehk milline tekst rohkem eesmärke täidab. Kui parem leitud, tuleb halvema asemele uus tekst välja mõelda ja uuesti testimist alustada. 

 

Küsige nõu:

[contact-form-7 id=”1610″ title=”Küsige nõuannet”]