5 faktorit, mis panevad veebilehe müüma

5 faktorit, mis panevad veebilehe müüma

 

Oskus müüa oma toodet või teenust on ettevõtja kõige tähtsam omadus. Ilma müügita hääbub iga ettevõte. Veebileht on firma müügimees internetis, aga ka “tema” peab oskama müüa.

 

list_styleVeebilehel on fookus – leht on koostatud selgeid kliendipersoonasid silmas pidades ja just nimelt neile, lehel on kohe selge, mida pakutakse ja kuidas siit osta.

list_styleVeebilehel on välja toodud toote või teenuse unikaalsus – miks peaks külastaja justnimelt sellest firmast midagi soetama, kui paari kliki kaugusel on teisigi samu asju pakkuvaid ettevõtteid.

list_styleVeebilehel valitseb selgus – esimesel lugemisel on selge, kellele mida pakutakse, kuidas osta saab, kust täiendavat infot saab. Selgus tähendab seda, et kirjas olev tekst ei ole mitte ainult lihtsalt aru saadav, vaid seda on ka hea ja huvitav lugeda.

list_styleVeebilehel on huvitav sisu – leht peab külastajale väärtust pakkuma, andma oma valdkonnas edasi teadmisi või oskusi. Sisu määrab tänapäeval kõik – veebilehele tulla tagasi ikka selle väärtusliku sisu, mitte kujunduse või vilede pärast.

list_styleVeebileht kõrvaldab hõõrdumise – külastaja saab aru, et tootel või teenusel on garantii, et sama asja on mitmed teised juba soetanud ja nad on rahul, et tegijad on oma ala asjatundjad.

 

Küsige nõu praeguse või tulevase veebilehe/e-poe kohta:

[contact-form-7 id=”1610″ title=”Küsige nõuannet”]

Teie e-posti aadress on meie poolt 100% kaitstud – lubame,

et me ei edasta seda kellelegi.

Samuti lubame, et me ei ummista Teie postkasti reklaamiga.